Mayovky na Internetu

Vinnetou"Rudý Gentleman" 1902, Chicago, USA.

Zakladatel: bocanegro

  
bocanegro
27.04.2020 20:36
Strašně moc děkuji za vyjádření a názor.každopadně pokud budete nebo mate zájem ještě o nějaké fotky z té knihy,moc rad pošlu.

Belenor
27.04.2020 10:47
Porovnal jsem fotografie s vydáním J. R. Vilímka a vypadá to na stejný text. Vzhledem k velikosti písma a faktu, že se jedná o dva sloupce na stranu, se zřejmě nakladateli podařilo do jednoho svazku "nacpat" celou trilogii v překladu Oskara Flögla, možná s drobnými zkráceninami - to nelze plně posoudit.

Tj. po textové stránce atraktivní :-)

Zeta
26.04.2020 19:40
Dobrý den, tohle by mne rovněž zajímalo, byť nejsem mayolog (ale jsem český expat, žijící v USA). V Chicagu je tradičně velmi silná komunita československých přistěhovalců, takže místo vydání určitě dává smysl. Pokud si najdete čas, moc mě potěšíte fotkami knížky na zdenka.martin@gmail.com, děkuji předem!

MImochodem, na facebooku je skupina s názvem Bohemians in America, je poměrně živá a sdružují se tam potomci právě československých přistěhovalců nebo obecně lidé československého původu, žijící v US. Někdy se objeví i velmi zajímavé příspěvky týkající se historie, jako že v Texasu na konci 19.století vycházely několikery české noviny atd., tak třeba by někdo věděl více a dovedl poradit.
bocanegro
25.04.2020 23:47
Poslal jsem vám na email, nějaké fotky

Belenor
23.04.2020 07:22
O tomto vydání nevím nic, tj. uvítám, cokoliv víte. Nakladatel, překladatel, ilustrátor, pokud je. Co v knize vlastně je? Píšete v jednotném čísle, tj. je to jeden svazek? Které části v něm jsou + jak je překlad věrný. Já vím, vymýšlím si :-)

Holt Chicago je daleko, aby se info o knize doneslo k mayologům v ČR, ačkoliv někde jsem snad něco i zachytil o vydáních v Americe.

Naposledy upraveno: 23.04.2020 07:29, Belenor

bocanegro
23.04.2020 04:43